5 listopada 2011

Bal przebierańców

Chciałabym opisać wam trzy książki o Bolku i Lolku, które jakiś czas temu wygrałam dla Nikusia w konkursie internetowym. I bardzo się z tego powodu cieszymy, bo są rewelacyjne :)
Dzisiaj pierwsza z nich :)

JOANNA OLECH

wydawnictwo: Znak emotikon
ilość stron: 32
format: 19,5x19,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 13,90 zł


Nie ma chyba takiej osoby,która nie znałaby Bolka i Lolka :) Wychowała się na nich moja mama, mój starszy brat, ja, no i teraz mój synek :)

Ta książeczka jak sam tytuł wskazuje jest o przygotowaniach braci do balu przebierańców :) Młodszy rzuca pomysłami niestety starszemu nic, a nic się nie podoba...

Nie chce być kosmitą, limuzyną, ani kominiarzem... 
Chłopcy nie mają już innych pomysłów więc postanawiają pójść na straszny i ciemny strych w poszukiwaniu jakiegoś przebrania...
Znajdują coś ciekawego i oryginalnego :)

Moim zdaniem książka jest bardzo fajna, ciekawie opowiadająca nam przygody Bolka i Lolka :)
Jest trochę stron jednak tekstu nie jest aż tak wiele jakby się to mogło wydawać, ponieważ książki te mają wspaniałe i kolorowe obrazki, których jest naprawdę sporo :)
Synek dzięki temu naprawdę polubił Bolka i Lolka :) Dzięki tym opowiadaniom zaczął chętnie oglądać bajki, z nimi które mamy na dvd :)
Także polecam jak najbardziej :) Myślę, że każde dziecko powinno znać te dwie postacie :) W końcu to klasyka :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz